TS ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Bilgilendirme Eğitimi / 03.04.2024 / Online

Eğitimin Amacı:

Bu eğitim ile elektronik ticaret yapan firmalar da dahil olmak üzere, ticari ve ticari olmayan faaliyetlerde şikayetlerin etkili ve verimli bir şekilde ele alınma sürecinin planlanması, tasarlanması, geliştirilmesi, işletilmesi, verilerin saklanması ve iyileştirilmesine yönelik uygulamaların nasıl yapılacağına ilişkin yön gösterilmesi amaçlanmıştır.

Şikayetler, birer iyileştirme fırsatına dönüştürülmelidir!

Eğitimin İçeriği:

TS ISO 10002:2018 Şartları

Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi

Planlama, Tasarım ve Geliştirme

Şikayetleri Ele Alma Sürecinin İşletilmesi

Sürdürme/İyileştirme

Pratik Çalışma

Kimler Katılabilir?

Elektronik ticaret yapan firmalar da dahil olmak üzere, ticari ve ticari olmayan faaliyetlerde ürün ve hizmet sunumu yapan, kuruluşun tür ve büyüklüğüne bağlı olmaksızın tüm yönetim kadroları, kalite birim çalışanları, satış-pazarlama birim çalışanları, müşteri ilişkileri/kurumsal iletişim/halkla ilişkiler birim çalışanları, çağrı merkezi çalışanları, müşteri ile yüz yüze sıcak temasta bulunan tüm çalışanlar ile insan yönetimi gerektiren tüm birimlerdeki çalışanlar ve şikayetlerin ele alınmasını değerlendirmek isteyen tüm kişiler bu eğitime katılabilir.

Program Akışı

10:00                     Eğitmen ve Control Union Hakkında Bilgilendirme

10:05                     Katılımcılar İle Tanışma

·         Katılımcıların Eğitimden Beklentileri

10:30                     TS ISO 10002:2018 Standardı Eğitimine Giriş

·         Kapsam, Terimler-Tanımlar-Prensipler

·         Şikayetleri Ele Alma / Planlama

12:00-13:00                        Öğle Arası

13:00                     TS ISO 10002:2018 Standardı Eğitimi

·         Tasarım ve Geliştirme

14:45                     Kahve Molası

15:00                     TS ISO 10002:2018 Standardı Eğitimi

·         Şikayetleri Ele Alma Süreci

·         Sürdürme/İyileştirme

15:30-16:00       Pratik Çalışma & Soru-Cevap

Eğitim Ücreti:

Eğitim Ücreti 5.000 TL + KDV

Organizasyon Koordinatörü

-Ad Soyad           : Miray İnan Çilenger                                                             

-Mail adresi        : minan@controlunion.com

-Telefon No       : +90 538 014 70 04